loading...
پرتال تفريحي باب اسفنجي
اطلاعيه سايت

http://www.uploadtak.com/images/j177_bob.png


به سايت تفريحي باب اسفنجي خوش امديد.

قالب اين سايت توسط تيم و گروه باب اسفنجي تغير داده شده و كپي از مطالب و.. ممنوع

كاربران گرامي نظرات شما باعث خشنودي ما ميشود

اميد واريم از اين وبلاگ نهايت استفاده رو ببريد

از این پس می توانید در سایت مطالب خود را منتشر کنید کافیست لوگین کنید!

با عضویت میتوانید از امکاناتی مثل چت روم، بازی آنلاین،تعبیر خواب،فال حافظ،آپلود فایل و ... بهره مند شوید

 برای تبلیغات میتوانید اینجا کلیک کنید                      

animation of Sponge bobanimation of Patrick Star


آخرین ارسال های انجمن
سعید بازدید : 141 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

سايت تفريحي كندو |www.kandoo.rozblog.com

داشتن یک کلمه عبور ایمن اولین شرط ایمن باقی ماندن صندوق پست الکترونیک شما است اما راه‌های دیگری برای دستیابی به پست الکترونیک وجود دارد که به کلمه عبور نیز نیازمند نیست و حتی اگر از کلمه عبور ایمنی نیز استفاده کنید، ممکن است این روش‌ها برای سرقت همیشگی داده‌های صندوق پست الکترونیک شما به کار گرفته شود.

بقيه اش در ادامه مطلب

سايت تفريحي كندو |www.kandoo.rozblog.com

داشتن یک کلمه عبور ایمن اولین شرط ایمن باقی ماندن صندوق پست الکترونیک شما است اما راه‌های دیگری برای دستیابی به پست الکترونیک وجود دارد که به کلمه عبور نیز نیازمند نیست و حتی اگر از کلمه عبور ایمنی نیز استفاده کنید، ممکن است این روش‌ها برای سرقت همیشگی داده‌های صندوق پست الکترونیک شما به کار گرفته شود.

 

هر سرویس اینترنتی که به کلمه عبور نیازمند باشد، روشی برای بازیابی این کلمه در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. این روش‌ها در میان سرویس‌دهنده‌های مختلف متنوع‌اند.

روش کلاسیک برای بازیابی کلمه عبور، استفاده از آدرس صندوق پست الکترونیک ثانویه است.

بدین ترتیب که وقتی کلمه عبور خود را فراموش می‌کنید و یا به هر ترتیبی آن کلمه عبور را از دست می‌دهید، می‌توانید از سرویس‌دهنده خود تقاضا کنید تا امکان دسترسی به پست الکترونیک شما را با ارسال یک لینک به ایمیل ثانویه مشخص شده، ممکن سازد. این لینک شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند تا کلمه عبور تازه‌ای برای صندوق پست الکترونیک خود انتخاب کنید.

این روش چندان ایمن نیست چرا که اصولا منطقی به نظر نمی‌رسد که برای حفظ امنیت پست الکترونیک از پست الکترونیک استفاده شود و کاربر همیشه باید نگران ایمن نگه داشتن پست‌الکترونیک تازه‌ای باشد که آن هم به پست الکترونیک دیگری وابسته است.با این وجود در بیشتر سرویس‌دهنده‌ها این انتخاب اجباری است.

در این مورد توصیه می‌شود یک بار و برای همیشه یک آدرس غیر واقعی در این بخش وارد نمایید البته به شرطی که به حافظه خود در به یاد سپردن کلمه عبور و کلمه کلیدی بازیابی اعتماد داشته باشید.

بعد از این که آدرس یک صندوق پست الکترونیک به عنوان آدرس ثانویه در ثبت‌نام جدید به کار گرفته می‌شود، یک نامه به آدرس صندوق پست الکترونیکی ثانویه ارسال خواهد شد.

در بیشتر مواقع این نامه شامل نام آدرس کامل صندوق پست الکترونیکی است که شما به تازگی ایجاد کرده‌اید.

توصیه می‌شود آن نامه را فورا حذف کنید چرا که اگر این آدرس پست الکترونیک به هر دلیلی در اختیار شخص دیگری قرار بگیرد به سادگی آدرس‌های دیگر شما نیز مورد هجوم قرار خواهد گرفت.

پس از بازیابی پست الکترونیک به این روش نیز نامه‌های دریافتی مربوط به بازیابی کلمه عبور را حذف کنید.

 

روش دوم، استفاده از سوال خصوصی است. در واقع اصل خود سوال مهم نیست بلکه پاسخی که ارائه می‌کنید، اهمیت دارد.

بنابراین توصیه می‌شود در این زمینه زیاد صادقانه رفتار نکنید و سوال و جواب را به یکدیگر مربوط ندانید.

به عنوان مثال عده زیادی از این سوال که سال تولد شما چه سالی است یا در کجا متولد شده‌اید استفاده می‌کنند و پاسخ‌های واقعی را نیز ارائه می‌کنند.

این اطلاعات را عده زیادی می‌دانند و لزومی ندارد که با ارائه یک پاسخ واقعی ریسک کنید. در پاسخ از یک کلمه یا عبارت دلخواه استفاده کنید که به هیچ وجه به پرسش ارتباطی نداشته باشد.

روش سوم، استفاده از سرویس بازیابی تلفنی است. در این روش، کاربر با استفاده از تلفن همراه خود می‌تواند کلمه عبور صندوق پست الکترونیک خود را بازیابی کند.

این روش امنیت بیشتری نسبت به روش‌های دیگر ارائه شده دارد، به شرطی که به خوبی از تلفن همراه خود محافظت کرده و دیگر این که اهل خرید و فروش سیم‌کارت تلفن همراه خود نباشید چرا که امنیت مهم‌ترین اطلاعات خصوصی شما در فضای مجازی، به تلفن همراه شما گره خواهد خورد.

در آینده‌ای نه چندان دور شرکت اینتل پردازنده‌های خود را به یک شناسه سخت‌افزاری منحصر‌به‌فرد مجهز خواهد کرد که هویت کاربر با آن پیوند خواهد خورد.

البته باید گفت این روش می‌تواند در بالا بردن امنیت شخصی کاربر موثر باشد اما فضای خصوصی او را به خطر خواهد انداخت.

تا آن زمان، باید از روش‌های موجود به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری کرد تا مبادا دست سارقان اطلاعات به داده‌های شخصی باز شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا این سایت جزو سایت های برتر تفریحی هست؟
    سيستم هاي ما

    بازی آنلاین

    چک کردن وضعیت یاهو دوستان شما

    عضويت

    دوستان گرامي و كاربران گرامي و كساني كه طرفداران باب اسفنجي هستن لطفا در سايت عضو شويد براي عضويت ميتوانيد روي عكس بالا كليك كنيد.

    تبادل لینک

    برای تبادل لینک با ما کلیک کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 6,307
  • بازدید کلی : 48,203